lördag 18 december 2010

Födelsedagar

Nu har vi firat både min födelsedag och Franks födelsedag och det är lite lustigt att konstatera att vi tänker rätt lika i presentväg. Jag fick ett 10x kort till Hotjooga av Frank och jag gav Frank, bla, en ashtangayoga kurs på 20ggr. Tidigare om Yoga och Hot yoga hittar ni här, här och här.

Jag vågade inte betala för ashtangakursen färdigt före jag sett Franks reaktion. Det var en lite riskabel present då möjligheten att Frank skulle totalvägra gå på kursen överhuvudtaget var överhängande. Timm min stora glädje blev han dock glad! Jag tvingade ju honom på en intensivkurs med intruktören Fatima Witick tidigare i höst, då jag lyckades omvända hans kritiska inställning till yogan, men jag var ändå inte säker på vad reaktionen skulle bli. Från om med januari kommer vi alltså yoga tillsammans varje onsdag kväll. Hurray! Minst lika mycket present till migsjälv som till Frank ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar