måndag 14 november 2011

Vägning och mätning

Idag var det alltså rådgivning igen. Jag var lite nervös över vikten som vanligt men till min stora förvåning hade jag bara gått upp 800gram under den här månaden. Jag hade gissat på en hel del mera. Så jag fick inga skällor denna gång (heller, förra gången fick jag ju faktiskt inte heller skällor men den där ena gången har som ni märker svetsat sig fast i minnet).

Det andra som förvånade mig,var att livmodermåttet, sf-måttet, var ganska litet, bara 25. Jag som har tyckt att min mage är enorm! det är den tydligen inte enligt kurvan. Den är liten men tydligen inte oroväckande liten.

Nu ska jag dock lägga på ett litet kål gällande ätandet och försöka få i mig lite morgonmål/lunch trots att matlusten fortsättningsvis är på noll. Sen fortsätter den seriösa vilan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar