måndag 9 juni 2008

Nu har även jag gjort det jag tänkt göra länge. Lämna alla community-bloggar jag skrivit i de senaste åren och skapa en blogg som inte krävet medlemskap för att läsa. Inte för att jag har så mycket omvälvande information att dela med mig av, but anyway.

De senaste två dagarna har jag njutit av att ha ledigt!! före det hade jag jobbat 10 skift på raken, perfekt avslutat med ett 11h skift. yey. det går om man vill. måst. De två lediga dagarna har förflutit alltför fort, men ack så jag har njutit av en hel del cider-drickande, sovit och allmänt njutit. Dagens projekt har varit hitta en klänning till lördagens bröllop. Mission impossible visade det sig vara. Jag hade redan hittat en klänning på nätet som jag sökte upp i butiken- och t o m hittade. Till min stora förvåning var den minsta storleken för stor på mig. Absurt. De måst ha fel på storlekarna eller allmänt ha konstoiga modeller på plaggen. Jag hittade alltså inget att ha på mig. Däremot köpte jag en cykel. den hjälper tyvärr inte bröllopsklädes-dilemmat.
Min fina nya cykel får jag hämta på torsdagen då jag ska inviga den passligt till att trampa iväg till nattskift. Kul. Min trogna söta trendy är nu till salu. Vem vill köpa min junior-cykel. köpt från polisauktion(?) jag ska försöka hitta den ett nytt hem så jag inte är tvungen kasta den på soptippen.

1 kommentar: