Jag skrev ju nyligen om mitt inköp av ett par Spanx. Typiskt nog lyckades jag beställa fel modell trots att jag trippelcheckade min beställning före jag skickade iväg den. Först dagen efter, på lördagen, märkte jag mitt misstag då jag kollade igenom orderbekräftelsen. Jag mailade genast företaget och undrade om de möjligen kan ändra beställningen alternativt häva den så att jag kan göra en ny. Idag förmiddag fick jag svaret att beställningen har blivit ändrad och att de hoppas att detta inte har ställt till för mycket besvär för mig. För mig! det kallar jag trevlig service. Kunden kan inte se till att beställa rätt produkter och företaget ber i princip om ursäkt. Det väntade jag mig inte. Dessutom ser det ut som att jag får leveransen gratis. Jag tackar så mycket!
Nu hoppas jag att de kommer fram till rätt adress, att det verkligen är rätt produkt som anländer. I såfall kan jag verkligen rekommendera företaget .