torsdag 18 december 2008

inspis funnen

Som alltid fick jag enormt mycket inspis av mötet med min handledare. MEN jag kommer att lämna allt som har med slutarbete att göra hemma under 9 hela dagar i österbotten!! Inte bara för att jag är lat utan för att jag inte kan, får, dra med mig alla ifyllda frågeformulär. Synd :P Istället tar jag med mig en skönlitterär bok och njuta!! härligt.

Efter mötet gick jag med ny energi till gymet och tränade ett skönt pass. Sen ringde jag äntligen och bokade läkartid för att få reda på vad som är fel med mina knän för jag orkar verligen inte vänta längre-nu får det kosta vad det kosta vill (nästan) för orkar inte längre med denna ovisshet.

Nu drar jag till vasa för att fira Frank och träffa vänner. förhoppningsvis hinner jag till mitt favoritgym sports club på ett pass eller två.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar