tisdag 3 mars 2009

Headhuntad.

Jag blev nyss headhuntad. De ringde från mitt "gamla" jobb och undrade om jag är intresserad av sommarjobb, att de gärna vill ha mig där för att jag är omtyckt och duktig. Vem kan tacka nej till det? Nånej. Jag har funderat massor på jobb och sommaren, undrat vem som anställer en nyutexaminera fysioterapeut i mitten av sommaren-jag hinner ju inte jobba i juni.... Så, eftersom jag får jobba från juli framåt behövde jag bara fundera på saken i två minuter före jag ringde tillbaka och tackade jag. Så nu är den stressfaktorn över. Får börja jobbstressa över hösten sen igen men nu släpper jag det för ett tag.

Klockan är redan 11.30 och jag har inte åstadkommit nånting idag. Usch för slöheten. Igår hade jag hunnit ta en morognlänk, tvättat och fixat massa smått och gott vid denhär tiden. Kanske jag har socker-krabbis efter all salmiak jag åt igårkväll.

Well, nu blir det en liten promenad och sen ska jag banne mig sätta igång med examensarbetet om jag tänkt bli färdig till sommaren.

2 kommentarer:

  1. vad bra att det fixat sig med jobb:)
    saknar dej mycket.

    SvaraRadera