fredag 21 augusti 2009

Ledig fredag

Idag var det väckning kl 06.15. Jag vaknade alldeles själv kl 06.14 och skuttade upp som en pigg mört eftersom jag lyckats få plats på morgon Hot pilates kl 07.00. Att lyckas rymmas med på det passet är inte alldeles enkelt kan jag berätta. Efter ett skönt morgonpass kom jag hemskuttande och tyckte det var på tiden att den sovande Frank också skulle skutta upp, men det projektet gav jag rätt snabbt upp och lät honom sussa vidare lite till. Därefter stod fruktfrukost och skön långpromenad på schemat. En alldeles perfekt skön förmiddag har jag alltså haft. Nu sitter jag och funderar om jag borde äta lite lunch nu eller efter att att jag kommit hem från en stadsrunda. Jag ska äntligen fixa en hel del ärenden som jag skjutit upp + unna mig lite shopping i form av nya träningskläder. Lovley! Sen blir det agility med doggelito, kanske en sväng för att gratta fina Mia och eventuellt kolla in lite konst. Fårse vad tiden räcker till. Kräftskivan jag var bjuden till måste dock skippas pga tidsbrist + morgonskift imorgon. Det ska bli SÅ skönt att jag snart har lediga helger som normala människor. Endast en dryg vecka, varav två helger, återstår av sommarjobbandet före skriveriet av examensarbetet fortsätter. Augusti har flugit förbi i ett huj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar