lördag 31 oktober 2009

saknad

Min älskade man har varit här från tisdag till fredag. I går då jag kom hem från jobbet hade han åkt men lämnat efter sig en bukett rosor och ett kort med vackra ord. Mitt hjärtas temperatur steg flera grader.
Nu känns det dock tomt och trist och jag saknar honom. Försöker tänka på att han ju kommer tillbaka på fredagen och stannar en dryg vecka.
Att inte dela vardagen med honom jag älskar har varit enormt mycket tuffare än vad jag föreställde mig att det skulle vara. Detta lär vi inte göra igen efter att denna period är slut.
Tacka vet jag härliga vänner här som förgyller min vardag.


För att fortsätta på önsketemat från förra inlägget så har jag länge funderat väldigt mycket på att investera i en terapilampa. Exemepelvis denna innosol aurora...



Men nu skiner faktiskt solen där ute och jag och hunden ska gå ut och njuta av soligt, kallt, uppigande väder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar