torsdag 7 april 2011

Dendär ledigheten.

Det har varit en tung vecka och energin har lagts på dem mest nödvändiga. Det vill säga jobba, äta, träna, sova. Uj så trist det låter, och det har det faktiskt också varit. Jag tror nog inte det är en vårtrötthet jag drabbats av utan snarare jagäriseriöstbehovavsemester-trötthet som kommit ikapp *. Senast jag var ledig en vecka var i september då vi var i spanien. Vad jag haft för ledighet före det som varat mera än en långhelg kan jag inte ens komma ihåg. Det känns i kroppen.
Påsken närmar sig dock vilket innebär 4 lediga dagar. Efter flytten, om 6 veckor, så tar jag en ledig vecka för att fixa och greja i nya hemmet. Härligt!

En del skoj väntar i helgen. Jag lär ha med min kära kamera i högsta hugg för att dela med mig av bildbevis.

*Tilläggas skall dock att jag trivs bra med mitt jobb. Andningspauser dock nödvändiga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar