lördag 16 april 2011

Frank saknad

Idag försökte jag mig på en danslektion. Jag var skrattretande urusel. Ja, faktiskt så skrattretande att jag själv fick bita big i läppen några gånger för att inte skratta rakt ut år mina klumpiga försök att hänga med.
Dock blev jag lite ledsen över att jag inte kan dansa, för oj så vacker läraren var då hon kontrollerat, lätt och obehindrat (synligen) dansade. Hon är ju iofs proffs. Men ändå.


Jag har blivit dålig på att äta sedan Frank drog iväg på sin semester. Jag har aldrig tidigare i mitt liv glömt bort att äta så många gånger inom en så kort tid som under den senaste veckan.
Det beror nog på att jag håller mig så extremt sysselsatt att maten liksom inte hinner in i schemat. Den extremt höga nivån av aktiviteter beror förstås på att jag inte vill vara hemma för migsjälv och hinna sakna Frank så förfärligt.
Idag kom jag hem strax efter kl 21 och insåg att jag inte ätit annat än morgonmål i form av sojaghurt och kvarg(/lunch? eftersom kl var över 13) samt druckit en cider på kvällskvisten. Så jag svepte ihop en enorm sallad med bland annat pestopasta, avocado, rucola och en enorm bit stekt getost.
Men varför blir jag inte hungrig? jag tror det är seriös Frank saknad.

Lite häftigt är det ju nog ändå, att jag saknar honom så oerhört redan efter några dagar ifrån varandra trots att vi varit tillsammans i över 7år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar