söndag 7 augusti 2011

Sneaky poodle

Att vår hund ofta sover i sängen tycker många ofta att är lite äckligt. Jag tycker mest att det är mysigt. Man får helt enkelt se till att byta lakan ofta.
Cafu brukar hålla sig vid fotändan men idag hade han obemärkt lyckats smita ända upp till Franks kudde.



(och nej, jag hann inte riktigt få in vitbalansen före Cafu blev förnärmad, hoppade ner och fortsatte sova under sängen istället)

Edit: Ja, och på tal om lakansbyte så var det precis det jag gjorde igår. Dock var endast ful-lakanen var rena och därför ser vår fägkombination ut som den gör nån vecka framöver. Jag tycker helst att lakanen ska matcha. Men jag prioriterar rena, fula lakan framöver sunkiga matchande.
Jag tror jag ska gå på lakansuppköp idag. Eller imorgon.

2 kommentarer:

  1. åååh, härligt med nackvärmare!

    SvaraRadera
  2. Haha, så sött! Snart får ni skaffa större säng om det skall rymmas ännu en :)

    SvaraRadera