tisdag 6 september 2011

Vill ju vara med.

Jag vill så gärna göra en massa roligt, vara med överallt. Men jag orkar inte och jag blir så fruktansvärt frustrerad! De första jobbdagarna denna vecka har varit tuffa, kroppen börjar säga ifrån och jag gör mitt bästa för att inte ignorera den. Men jag vill ju så gärna göra roliga saker då jag inte jobbar och inte bara ligga hemma och vila.
Imorgon är det meningen att jag ska gå på pilates + yoga. Efter arbetsdagen. Vi får se hur det går. I sämsta fall får jag ge upp mitt i. I bästa fall orkar jag hela dagen och känner mig energisk då jag kommer hem-klockan 21.
Nu är klockan 21.15, jag har jobbat, vattengymnastiserat och legat på soffan (samt gett efter för ett mystiskt, plötsligt craving: franska potatisar. Känns mycket ofräscht i efterhand), och lekt med hunden. Nu tackar jag för mig denna dag och tar natten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar