lördag 5 november 2011

29+0




Nu inleds vecka 30. Idag alltså 29 + 0.


Här ser ni hur magen såg ut i samma "outfit". Det har minsann hänt en hel del. Och det är inte precis bara magen som vuxit...

Jag blir riktigt tokig gällande mitt hår. Jag hade redan nästan bestämt att jag inte vill färga det under graviditeten men det börjar se såpass gräsligt ut så det ändå lutar mot ett frissabesök inom kort. Har ni tips på mer skonsamma hårfärger om man så långt som möjligt vill undvika starka kemikalier?

2 kommentarer:

  1. Det finns ganska stort utbud av ekologiska hårfärger och hennafärger. Vet inte hur bra de funkar, men har en kompis som använder dem.

    SvaraRadera
  2. Jo, nu då jag börja surfa runt och läsa mera om ämnet så verkar det nog finnas alternativ. Jag skulle gärna lyxa till det lite och gå till ett proffs och färga håret denna gång (oftast är jag snål och färgar håret själv) och hittade fort en lång lista med ekologiska frissor i Helsingfors! :)

    SvaraRadera