torsdag 29 december 2011

Rådgivningsrapport, final countdown

Idag var det igen dags att vägas och mätas. Sf-måttet hade vuxit med 1,5cm och håller sig precis på den undre kurvan där den ju varit helta tiden. Så, no hätä. Läkaren trodde att den inte nödvändigtvis blir så mycket större de sista veckorna men att det inte är nåt att oroa sig för. Hon rör på sig massor och hjärljuden var bra.
Mitt eget blodtryck var som vanligt bra men min viktkurva är nog lustig. Senast hade jag ju gått ner i vikt men nu hade jag slagit viktrekord/vecka. Varken hälsovårdaren eller läkaren noterade det dock desto mera, säkerligen beror det på svullnad i kroppen (inga ordentliga svullnader har jag dock som jag ser eller märker av).
Nu kan knyttet i princip komma ut när som helst men vi ska väl hoppas, trots min otålighet, att hon stannar kvar och växer till sig ett par veckor ännu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar