fredag 13 januari 2012

Spanx

Jag brukar inte impulsshoppa. Speciellt inte på nätet. Men det har jag precis gjort. Jag har under den senaste tiden läst om Spanx på många olika ställen. Alla verkar endast ha gott att säga så jag blev nyfiken och klickade hem ett par byxor med hög midja och semi-långa ben. De lär nog komma väl till pass efter att bebisen kommit ut, speciellt de gånger jag kanske vill klä upp mig och ha på mig nåt fint utan att bebiskilona är det allra första man lägger märke till. Det är i alla fall min förhoppning, att de kanske hjälper till att få en lite snyggare siluett även om storleken är större. För större får man ju faktiskt vara i lugn och ro efter att man burit på en bebis i 9 månader. Men man vill ju ändå känna sig så fin som möjligt.
Så, nu är det bara att vänta och se om de är så fantastiska som så många säger.

2 kommentarer:

  1. Jag köpte ett par Spanx-strumpbyxor i New York, sånadär med slimmande effekt och hujedamej så sköna de är. Går inte att jämföra med Lindex "squeesar all luft ur dig och får dig att känna dig beklämd hela kvällen"-strumpor. De fungerar och känns behagliga while they're at it. Så tummen upp härifrån också, :). Måste själv skaffa mer av dem.

    SvaraRadera
  2. Vad bra med mera positiva erfarenheter. Dock märkte jag precis att jag beställt fel produkt! Jag trippelkollade beställningen före jag skickade iväg den men lyckade ändå på nåt vis beställa strumpbyxor (http://www.mytights.com/gb/spanx-in-power-line-super-high-shaping-sheers.html) istället för trosorna (http://www.mytights.com/eu/spanx-in-power-line-super-higher-power.html). Så typiskt mig. Har dock mailat och frågat om de kan ändra beställningen.

    SvaraRadera