lördag 2 mars 2013

Blog Award

Idag har vi haft besök av en fin familj som lämnade oss med en riktigt skön feelis.
 
Dagen gick i ett huj. Agnes somnade för en halvtimme sedan och jag har pyjamasparty, äter vitchoklad  och passar på att svara på frågorna av Lotta.

Instruktioner: Svara på de 5 frågorna du får. Skicka sedan vidare 5 nya frågor, som du själv hittar på, till 5 andra bloggare som du länkar till på din blogg. Skriv på deras bloggar att de fått en nominering så att de inte missar den.


1. Vem ser du upp till/är din förebild och varför?
Spontant säger jag ensamstående föräldrar som gör ett fantastiskt jobb med att få vardagens att fungera på egen hand.

2. Vad är du mest stolt över i ditt liv?
Min lilla familj.

3. Hur tror du att dina vänner/bekanta skulle beskriva dig?
 Envis och fundersam kanske.

4. Ångrar du något i ditt liv?
Visst finns det väl ett och annat jag i efterhand skulle göra annorlunda eller bättre men jag försöker att inte sätta min energi på att ångra utan istället lära mig av  mina misstag.

5. Vad tycker du själv att du är bra på?
Oj, jag som senast idag suttit och sagt att jag inte är riktigt bra på någonting.  Jag är irriterande mycket av en medelmåtta gällande det mesta. Men riktigt god lasagne kan jag laga. Och så är jag bra på att vara riktigt fokuserad då jag tränar.

Jag nominerar:
Marika
Sofi
Toscha
Jusu
Amanda

och frågorna är följande:

1. Om du var tvungen att byta yrke, vilket skulle du välja?
2. Nämn minst ett mål du vill uppnå inom de 5 närmaste åren?
3. Vad gör du helst om du har en hel dag till förfogande utan några måsten?
4. Vad är det godaste du vet?
5. Nämn tre bra egenskaper hos dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar