torsdag 13 februari 2014

Sjukstugan fortsätter

Och precis som jag trodde att vi alla återhämtat oss från flunssan börjar Edwin hosta slem-hosta. Hann redan tro att han skulle klara sig undan. Nu hoppas vi på en lindrig och snabb variant för honom. Som tur verkar han inte besväras så mycket av det själv och han sov, konstigt nog, bra inatt, trots att hostan låter mycket otrevlig.

Eftersom våra sociala planer gått i stöpet pga sjuka barn och jag så småningom känner att jag börjar klättra på väggarna om jag inte kommer mig ut tror jag att jag tar med Agnes på en loppis runda på eftermiddagen i hopp om att hitta nåt nytt amningsvänligt plagg. Eller egentligen mest bara just för att komma ut lite.
Skönt iallafall att själv känna mig återhämtad igen. Imorgon kör träningen igång igen. Och nästa vecka (för det går ju bara inte att starta före helgen, eller hur!?) gör vi ett nytt försök med införandet av godisdag som ju verkligen misslyckats dessa sjuk-veckor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar