lördag 27 december 2014

Rekordet

Och så fick vi en bra natt =sonen sovit lite före 20-8.30!!!!! Jag satt i tutten två gånger före kl 2 då det var vilda protester, jag lade mig på madrassen i hans rum med honom bredvid, gav mjölk och värkmedicin mot bråkande tänder, sov till 5.45, gav mera mjölk varefter han för ovanlighetens skull somnade om och sov rekord morgon. Trots att jag ju varit vaken många gånger har det varit korta stunder och inte 1-2h vakande som vi i regel gjort om nätterna ett bra tag. 
Jag känner mig som en ny människa och livet så otroligt mycket skönare. Tänk vad lite sömn kan göra!

Idag är planen att köra igång med sömnskola voltyp5. Denna gång regelrätt enligt Wahlgren. Tutten bort och hela faderullan. Känns inte som att vi har nåt att förlora. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar