tisdag 2 december 2008

dvala

Jag tog mitt vett till fånga och fixade bort några jobbturer. Går miste om pengar, men de ska jag väl kunna leva med. Istället ska jag tillbringa mina nya lediga dagar i kalendern med krabbis och med examensarbete. Jag sku kunna spy på exarbetet, så bra går det och så mycke inspis har jag. spy galla. Jag vill hoppa av hela skiten.

Det känns seriöst deprimerande att jag inte har en resa att se fram emot i vinter. det var ju det jag levde på, levde för, förra vintern då de var mörkt och jävligt. Nu ser jag fram emot...ja ingenting före våren!! och det är ju banne mig tusen månader kvar tills det börjar ljusna. Oj så sköntdet vore att gå i ide och vakna på våren. jag har väl i och för sig på sätt och vid gått i ide.

Sammanfattningsvis är inspisen på noll. gällande allt. tjohej, sprid den positiva energin :P

2 kommentarer:

  1. Uhuh, känner igen det där med att gå i dvala, lätt hänt när det är vinter och hemskt och inget kul att se framemot...
    Men ger dig lite tröstande kramar, efter mörker kommer ju sol...så småningom!!:) kram

    SvaraRadera
  2. Tack för värmande kramar! snart e jag nog på topp igen..snart.

    SvaraRadera