torsdag 4 mars 2010

normalt värre

Min reaktion var kanske inte riktigt normal i andras ögon. Varför bli så upprörd över ett missat träningspass? Att missa ett inbokat träningspass, framförallt ett yogapass, gör mig mycket frustrerad. Jag planerar ofta mina dagar, mina möten, ibland (så ofta det går) mitt jobb efter min träning. Händer det nåt oväntat som gör att mina träningsplaner inte funkar blir det kaos. Sjukt? kanske lite.
Nu har jag iallafall lugnat ner mig. Känner mig dock lite ledsen över att ha missat yogan= missade dagens kick. Jag är helt klart beroende av träning, beroende av mina kickar. Det är väl lite som många andra beroenden men träningsberoende är till största del ett hälsosamt beroende. Bortsett från tillfällen som idag. Då blir jag temporärt galen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar