torsdag 4 mars 2010

Skräp och skit.

Missade nyss dagens hödpunkt, ashtangayogan. 19.25 stod jag och ryckte i alla förbannade dörrar i hela huset och insåg rätt fort att det alla är låsta. Fundrade om det inte är nån yoga idag, men nej, det skulle det mig veterligen vara. Ringde till de som kunde tänkas vara på plats, men ingen var där. Instruktörens nummer hade jag förstås inte i telefonen. Såg att de börjat med solhälsningen och började kasta snöbollar på fönstret. Efter 15min insåg jag att ingen kommer reagera. Fick skärpa mig för att inte kasta en stor ISBOLL mot fönstret.
Hemkommen arg och irriterad.

1 kommentar:

  1. Oj nej! Jag trodde ju att du hade Lindas nummer, det kunde jag ju ha skickat åt dig! Jag satt själv i bilen o körde när du ringde så jag var lite okoncentrerad.. förlåt :(

    SvaraRadera