måndag 16 augusti 2010

..och ja, jag lovar att jag snarast ska lära känna min nya Hazel lite bättre, komma ihåg att knäppa lite bilder och dela med mig.
Av nästa semestervecka blir det bildbevis. Promise.

Btw så tror jag tydligen att jag är superwoman efter lite ledigt och har lovat jobba både lördag och söndag inkommande helg. Det innebär alltså att min lediga dag är 28.8 och då åker jag till vasa på lördag, hem på söndag. Smartass indeed. Åtminstonde ska det sitta fint med lite extra cash eftersom jag tar två veckor tjänstledigt under sensommaren/hösten och dessutom ska det bli skoj att träffa hyresgäster och arbetskompisarna på tidigare jobbet.

4 kommentarer:

  1. ja fan, glömde ju helt bort att vi skulle ha skolning.
    nåväl, vi har ju en vecka i Spanien.

    SvaraRadera
  2. Huh? skolning helgen då jag kommer till vasa eller vad menar du?

    SvaraRadera
  3. Eller när vi leker i Spanien.

    SvaraRadera
  4. Ah! nu fatta jag. Jo, vi kan ta det i spanien :)

    SvaraRadera