lördag 23 oktober 2010

Ashtanga

Jag har yogat alldeles för lite de senaste månaderna. Nästintill inte yogat alls. Idag tvingar jag iallafall med Frank på Fatimas startkurs. Förhoppningsvis en nystart för mig och Frank ska äntligen få pröva på riktig ashtanga.
Jag har ingen möjlighet att gå på Fatimas timmar i vanliga fall eftersom de inte går ihop men mina arbetstider. Torsdagyogan med Linda har jag inte heller fått att fungera med mitt schema. Jag hoppas på att jag kan flexa lite med timmarna på mitt nya jobb vilken kunde möjliggöra att jag hinner på någon av de timmar jag vill. Då vi flyttar till nya hemmet har jag också utrymme att yoga hemma.
Visst vet jag att det finns många ställen man kan gå på yogatimmar i Helsingfors men jag är mycket kräsen då det kommer till instruktörer och dessutom har jag redan i princip betalat för de timmar Fatima instruerar på Finnbody då jag är medlem där.

1 kommentar:

  1. hej linn, jag försöker själv komma igång med yogandet igen. kom o testa jattanssis veckoslutskurser med mig nån helg!

    http://www.jattanssi.org/kurssit.html

    SvaraRadera