fredag 20 januari 2012

Dan före dan

Eller bestämt dagen före beräknade dagen, vecka 39+6, ser magen och jag ut såhär. Jag hoppas verkligen att denna bild är den största (=sista) jag kommer bjuda på.


Jag inbillar mig att det faktum att jag vaknat pigg kl 7 idag (normalt brukar jag kravla mig upp efter 9) och att jag var hungrig redan efter förmiddagspromenaden kl 11.30 (för det mesta äter jag lunch runt kl 14) är tecken på att nåt är på gång. Men helt ärligt så känns det inte som att nåt är på gång överhuvudtaget.

8 kommentarer:

  1. Hurja fin topp! (Nog för att bärerskan är fin hon också, så klart). Var hittar man sådana, och är de tänka för också ickegravida kvinnhjon?

    SvaraRadera
  2. Ja, skön är det också! Den fanns i en kasse full med gravid-vänliga (dock helt vanliga kläder, inga mamma plagg) som jag fått låna av en vän. Märket heter Cream men från vilken butik den är köpt vet jag inte. (Petra kan kanske informera..?) Märket Cream hittar man i varje fall på adressen www.cream-clothing.com

    SvaraRadera
  3. Jätte fin mage har du!!! Önskar er en smidig förlossnin då de blir dax.

    SvaraRadera
  4. och då tycker jag inte att du är så värst stor! men dock fin! :) håller tummarna här att du inte ska behöva gå mycket (eller alls) över tiden, att allt går bra och att frank inte svimmar ;) spännande tider ni lever i!!!

    SvaraRadera
  5. Oj, vad spännande det är att vänta på andras bebisar! Också om man knappt vet vem mamman är. Hoppas allt går bra!

    SvaraRadera
  6. Linn vännen vi håller våra tummar för dig och du/ni finns i våra tankar. kramkram

    SvaraRadera
  7. Tack för era positiva tankar och kommentarer! Nu ska vi hoppas att det inte är långt kvar...

    SvaraRadera