torsdag 5 januari 2012

Att ha haft sig en spa dag

Idag har jag tillbringat tre timmar på spa. Galet skönt! Jag fick ett presentkort som födelsedagsgåva och jag hann nästan bli lite nervös över om jag skulle hinna använda det. Behandlingen var nämligen avsedd för just gravida. Eller behandlingen och behandlingen-snarare behandlingarna snarare. Jag fick pedikyr, helkroppsmassage, ansiktsbehandling och hårbottenmassage. Sen fick jag stanna kvar och bada bastu och bubbelpool om jag ville. Tre timmar av heaven. Jag kom hem och var så avslappnad att jag somnade en liten stund (+ kombinationen av väldigt få sömntimmar förra natten gjorde förstås också sitt). Då jag ändå kommit igång med ett hedonistiskt leverne så fortsatte jag eftermiddagen med en stor bit kladdkaka.
Alla borde gå på spa. Ofta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar