torsdag 16 februari 2012

Nästan tre veckor

Igår hade vi skrikfest mellan 21.30 och 02.00. Efter det var det förstås mat som gällde med 2h mellanrum som vanligt.
Som tur vaknade hon på gott humör kl 9 och gick med på att jumppa lite på magen. Nu sover hon och jag ska se till att försöka vila lite jag också. Jag börjar känna mig lite som en urvriden trasa efter 3 veckor av max 2h sömn åt gången. Men på nåt intressant vis så fixar man det ändå.
Eller fixar och fixar. Just nu går min energi åt till att sköta Agnes. Allt annat är on hold.

2 kommentarer:

  1. Åj- känner stor sympati - vi har samma projekt här- han skriker int- men nu börjat äta mellan 2h mellanrum- tidigare tre.. vi började me cuplaton igår- och jag tycker definitivt han gnäller mindre nu när han fått de- hade ni tagit de ren i användning?
    men nu med 1,5 veckas dålig sömn så fick man ju en hejdundrande migrän- som tur har man mannen som hjälper :D styrkekramar från en mamma till en annan :)

    marika

    SvaraRadera
  2. Jo, vi har använt cuplaton ett tag nu men kan inte påstå att jag märker av nån skillnad, tyvärr. Nå, det kommer ju nog att bli bättre förr eller senare, nog fixar man skriket och lite sömn men däremot så orkar man kanske inte med så mycket annat- fast det behöver man nu kanske inte heller precis just nu.
    Nästa vecka ska vi faktiskt på zonterapi tre gånger så det ska bli spännande att se om det alls kommer att hjälpa.
    Kramar till dig! det är ju ändå en häftig och härlig tid detta-även om det stundvis känns tungt.

    SvaraRadera