lördag 22 juni 2013

Resan

Det är så mycket på gång nu att jag glömt att berätta att vi bokade en resa för ett tag sedan. Närmare bestämt till Kroatien. I början av september bär det av till Split några dagar och därifrån ut till ön Brac där vi stannar resten av veckan. På Brac har vi hyrt en lägenhet tillsammans med en del av mina syskon och några hundra meter ifrån hyr en del av släkten ett hus. Riktig släktfest med andra ord. Lite stad, lite sol, härligt folk (och många som springer efter Agnes), god mat..Det blir super!

Bilden är hittade jag på http://www.scandorama.se


2 kommentarer:

  1. Min make var där med ett gäng lärarkolleger i början av juni. Jag tror de hade tänkt åka till Brac men det blev en utfärd till ön Hvar i stället.

    Trevlig resa sedan när den stundar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hvar lär också vara fint! Har hört så mycket positivt om Kroatien så hoppas det lever upp till förväntningarna.
      Men med det goda sällskapet lär det nog bli en bra resa oavsett.

      Radera