måndag 28 november 2011

övertaggad?

Vad roligt att så många delar med sig av sina erfarenheter gällande förlossning smärtlindring! Jag blir faktiskt bara mer och mer nyfiken på vad som väntar.

Sista gången av mammakraft, som jag för övrigt rekommenderar varmt för kommande mammor om kursen ordnas igen, var intressant och jag blev ytterligare inspirerad inför förlossningen. (Jag borde kanske sluta skriva om hur intressant jag tycker att det ska bli med förlossning så jag inte jinxar det hela och det slutar i en dålig upplevelse istället.) Vi fick även pröva på frigörande dans och jag shakade förstås så mycket att jag knappt kunde gå efteråt. Å vad jag ser fram emot att slippa denna foglossning.

Imorgon blir det vägning och mätning igen. Nu orkar jag faktiskt inte bry mig så mycket om hur mycket jag lagt på mig sen sist. Däremot hoppas vi på ett "bra" sf-mått, att skruttlisa vuxit som hon ska. Åtminstone bökar hon på som en liten mullvad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar