onsdag 11 januari 2012

Dagens middagstips

Jag försökte mig, som sagt, på att laga färsbiffar till middag idag. En del vet att jag nyligen börjat äta kött igen efter en 13-års paus. Hittills har jag dock gjort väldigt lite kötträtter själv, jag har nästan uteslutande försökt mig på kycklingrätter, utan har mest ätit då Frank lagat och några gånger ute på restaurang. Men idag fixade jag kött alldeles själv och det blev till och med gott! Jag rekommendera verkligen det här receptet.
Det går antagligen inte att misslyckas eftersom jag lyckades. Jag skippade dock gräddsåsen denna gång och gjorde tzatsiki istället.
Maten hann inte ens fångas på bild före den var i våra magar.

1 kommentar:

  1. Hej Linn! Jag har på något sätt helt lyckats missa din blogg, men nu yrade jag mig hit. Trevligt att läsa vad du håller på med och roligt blir det sen också att läsa hur det är när babyn kommer. :) Ha det så bra o lycka till me babyn! Kram Johanna

    SvaraRadera