onsdag 13 juni 2012

Yogan

Vi chansade och jag cyklade iväg till yogan idag (de kom alltså inte med till Hagnäs). Agnes hade flaskvägrat trots att hon varit utan mat i 4h. Dock hade hon varit glad och nöjd, förutom då Frank försökt mata henne, så det var ju huvudsaken. Hon slurpade nöjt i sig då jag kom hem. Inte hade det gått någon nöd på henne. Dock vet jag inte om vi ska chansa på att hon kommer vara lika nöjd flera gånger så vi måste fundra om jag ska kunna gå på yogan nudå eller inte...
Dessutom hade vi ju tänkt gå på bröllop på tumis, jag och Frank, om ett par veckor. Men det funkar ju inte heller om hon vägrar flaskan. Kanske det går över tills dess. Hoppas!

Yogan var iallafall underbart skön. Eller skön och skön. Det var riktigt förbannat tungt och jag var lika vig som en älg men det kändes bra och jag kunde verkligen fokusera. Hoppas, hoppas, hoppas jag kan fortsätta gå på timmen under sommaren. Visst går det ju att yoga hemma på egen hand, och det ska jag också försöka göra, men det är ändå annat att gå på en ledd timme.
Vi får hålla tummarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar